Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα ξέρουμε τι μέλει γενέσθαι με τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Champions League και του Europa League, για την τριετία 2015-18.


Έντονο είναι το ενδιαφέρον για τα ελεύθερης εμφέλειας κανάλια που συνεχίζουν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των δύο κορυφαίων διοργανώσεων της UEFA, ανάμεσα σε ΝΕΡΙΤ και ΑΝΤ1.

Σύμφωνα λοιπόν με την «Στάση Media» του sportfm.gr, υπάρχει έντονη φυμολογία της τελευταίες ώρες όσον αφορά τον ΑΝΤ1, πως ενδιαφέρεται άμεσα και για ένα από τα πακέτα που δίνει η TEAM και αφορά στο Champions League. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο δημοσίευμα, το κανάλι του Αμαρουσίου, θα αφήσει το Europa League, μέρους των δικαιωμάτων του οποίου έχει και για την τρέχουσα σεζόν, ενώ παράλληλα είναι η τελευταία της τριετία που βρίσκεται σε ισχύ.

Αυτό που είχε αναφερθεί και στην ραδιοφωνική «Στάση media», στον «Novaσπορ fm», ότι δηλαδή τηλεοπτικό κομμάτι (μικρό ή μεγάλο) των δύο διοργανώσεων θα καταλήξει σε όλα τα ενδιαφερόμενα κανάλια, πλέον δεν θεωρείται καθόλου απίθανο. Σε αυτή την μοιρασιά δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο των περαιτέρω εκπλήξεων στα τηλεοπτικά των δύο διοργανώσεων.

Παράλληλα, σύμφωνα με της «τυπολογίες» στα δικαιώματα του Champions League, παίζει έντονα και ο ΟΤΕ TV, όπου χαρακτηριστικά αναφέρεται οτι αν κερδίσει τη μάχη θα ενισχύσει κατά πολύ το περιεχόμενο του, συγκεντρώνοντας το σύνολο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, του αγγλικού, του ισπανικού, του ιταλικού και του γερμανικού πρωταθλήματος, μαζί με το Champions League και το Europa League, ποντάροντας στη συμμετοχή του Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ.
Από την άλλη πλευρά η Nova που έχει τα δικαιώματα ως το τέλος της χρονιάς 2014-15, κατάφερε το 2012, πάλι υπό δυσμενείς συνθήκες να κερδίσει τη μάχη και έχει ελπίδες πως και αυτή τη φορά θα είναι μέσα στο παιχνίδι.

Πάντως μεταξύ των ιδεών που κατέθεσε η TEAM είναι και το «σπάσιμο» των αγώνων των δύο διοργανώσεων για να μην μείνει κάνεις χαμένος από τις δύο πλατφόρμες, αλλά πάνω από όλα θα μετρήσουν ξανά τα χρήματα. Το πρόβλημα για την Ελλάδα είναι πάντως πως αν και βρίσκεται σε καθεστώς χρεοκοπίας, εξαιτίας της στάσης των ιδιωτικών σταθμών στο παρελθόν οι τιμές για τα δικαιώματα, ανεβαίνουν.